Los Brudalos öffentlich
[search 0]

Download the App!

show episodes
 
Loading …
show series
 
Servus. Mia sans. Scho da zwoate Podcast innerhoib vo zwoa Wocha - do frogsd di scho. Heid gähds moi wieder um Amerika - do war ma nämlich vor kurzem. Außerdem gähds drum, wia ma Müll wegbrochd ham und um Jetlag - sauspannend, i sogs eich. Aber werma moi ernst. Stäids eich amoi vor ihr seids in am fremden Land und brauchts - für gewöhnlich - scho s…
 
I glab jeder von uns hod an Lieblingsnasenbruch. Klar - jede brochane Nosn is a guade Nosn. Aber es wird immer Nasenbrüche gem, de besser san ois andere! Hob i recht? Na oiso. In der Folge behandeln wir wieder Alltägliches, Kulinarisches und eben wos am Oid O sei Lieblingsnasenbruch war.Von Los Brudalos, Oid O. und KidRäp
 
Wer macht si eigentlich Gedanken über si selbst? Meistens is ma eh zu beschäftigt mit Job, Freind, Partner, Furtgeh, Kocks am Bahnhof verkaffn, etc., so dass ma gar ned dazua kimmt. Wir woin ja ständig besser wern und ham heid moi a bissl reflektiert, wos ma fia guade Eigenschaften ham, wos fia schlechte und no a paar persönliche Fragen. Wer uns su…
 
Unser Jubiläumsfolge und der Abschluss vo da ersten Staffel Brudal! Aus feierlichem Anlass wern no 4 vo eich disst! Mia song merci an olle de uns regelmäßig hern! Aus gloans Merci gibts no 20 % Rabatt in unserm Shop mit dem Code: brudal20 Vui Spaß mit der Folge.Von Los Brudalos, Oid O. und KidRäp
 
Los Brudalos Gäng! In der folge stäi ma uns die Frage, ob ma ois Rockstar immun gegen Corona is. Außerdem gibts a bissl an Kaffeeklatsch zum Wahlergebnis und warum oa Frau bei da IHK a brudals Rindvieh ist. A sehr abwechslungsreiche unterhaltsame Folge. Vui Spaß!Von Los Brudalos, Oid O. und KidRäp
 
I werd eich ned oliang: Es geht hächstns 10 Minuten um Politik, weil ma festgstäid ham, dass ma überhaupt koa Ahnung von Politik ham. Mia wäin sowieso jeds Moi as gleiche und zwar an Wendler. Oder de Violetten. Je nach Stimmungslage. Da Rest vom Podcast is aber, wie immer, humoristisches Gold.Von Los Brudalos, Oid O. und KidRäp
 
Neba jeder Menge Tierfacts gibts desmoi ein kleines Special. Mia ham unsa "Praktikantin auf Lebenszeit" mit ins Boot ghoid um uns 7 (oder so) Fragen zu stellen, de ma am Künstler eigentlich niemois stellen sollte. Wie imma ham mir adäquat und zurückhaltend darauf reagiert. Kennts uns ja.Von Los Brudalos, Oid O. und KidRäp
 
Eigentlich is' as säibe wia imma. Es werd lang gredt, ohne wirklich etwas zum song. Auch in diesem Podcast kreisen wir wieder ausschließlich um uns säiba. Daher gibts aa wieder jede Menge Privates. 10 von 10 Frauen daden diese Folge ihrer besten Freundin empfehlen. Wia aa scho alle anderen Folgen.Von Los Brudalos, Oid O. und KidRäp
 
De zwoa wichtigsten Menschen in Bayern - ach wos sog i - in ganz Deutschland san endlich wieder vereint. Da Harry hod natürlich noch allen Regeln vasuachd de gloane 75-Kilo Lücke de da Oid O hinterlassn hod zu füllen - aber es is hoid einfach doch ned komplett as säibe. Es is ned schlechter, klar. Aber hoid anders. Da wir aber olle Veränderungen ha…
 
Wos si ohert wia da schlechteste Pornotitel auf diesem Erdenrund is tatsächlich de erste Solo-Folge in dem Format. Da Kid Räp haut oan raus! Vui Spaß mit der Folge. Lassts gern a Feedback do, schreibts a Bewertung und wenn ned, dann is uns a Wurscht. Instagram: losbrudalosVon Los Brudalos, Oid O. und KidRäp
 
Wer der flammenden Rede vom Oid O Folge leisten wui, konn hier Spenden - de Kinder und am Franz zuliebe! ;-) https://www.aktionsbuendnis-katastrophenhilfe.de/hunger-in-afrika?fbclid=IwAR2GwFTE4y2hkglM6RgvO4iAdH2oC731rrOiFiYbVA6Pab_dpDPxGE5D4P0 Fia olle Leid, de a gern a moi im Ausland oan übern Durscht dringa is de Podcastfolge perfekt! Im ersten T…
 
Diesmoi ham ma an ganz besonderen Gast. Und zwar an Oida O. sei legendäre Oma. Sie hod uns zum Essen eiglon und uns a bissl wos vo friahra vazäit. Es geht um Handwerk, Bayern, Bier und um Essen. Ois wos uns und eich interessiert. Vui Spaß beim ohern!Von Los Brudalos, Oid O. und KidRäp
 
Mia würdigen diesen ganz besonderen Dog mit na ganz besonderen Folge. Und wos dad si do eha obietn ois am ganz besondern Menschen as Ruada zu übalossn? Genau, nix. Daher hamma einen unserer absoluten Spitzenmänner ans Mic ghoid, der eich so wenig unterhoitn werd wia nur irgendwie möglich. Aiso: Wer diese Folge bis zum Schluss schafft, hods vadient …
 
In der Folge werds - wia in da vorhergehenden - a wieder bissl Deep. Und wos kannt deeper sei ois de Erfahrung zum macha si fast eizumscheißen. Kid Räp lossd uns hautnah teilhaben an seine besten Toilettengeschichten. Außerdem erfahrts wos da Oid O für a fauls Kind war. Gerngschehn!Von Los Brudalos, Oid O. und KidRäp
 
Nach oana Woch Pause mäid ma uns zruck mit na neien Folge vo unserm Podcast. Noch dem üblichen spannenden Wochenrückblick, 30 Minuten Oimara-Bashing, am Fan- und an Preiss der Woche, san ma diesmoi a bissl intim worn. Da Kid Räp hod fian Oid O. a baar spannende Fragen vorbereitet und eam natürlich a gstäit. Es werd wieder Brudal!…
 
Loading …

Kurzanleitung

Google login Twitter login Classic login